Fri Frakt!

Finner du ikke svar på det du lurer på under, ta kontakt på contact@haust.no.

Hva betaler jeg i frakt?
Ingenting. Vi betaler frakten. Obs: Ønsker du å returnere varen, bytte til en annen størrelse eller til en annen vare betaler du selv returen.

Hvordan fungerer det når dere sender varer?
Når vi mottar ordren din pakkes og sendes denne i løpet av 1-3 dager.
Du vil få melding på sms og mail når den har ankommet posten. Du vil også få sporingsnummer fra posten på mail som du kan følge med hvor langt den har kommet.

Hvordan betaler jeg?
Du kan enten betale med kort med en gang, eller du kan velge faktura på mail. Faktura på mail har forfall på 14 dager.

Hva om jeg angrer meg, eller varen ikke passer?
Du har 14 dagers angrerett fra den dagen du henter ut pakken i posten. Da fyller du ut skjemaet som fulgte med pakken. Her fyller du ut hvorfor du vil bytte, legger den sammen med varen og sender den tilbake til oss på Haust sin adresse. Returen må kunden betale selv.

Kan jeg bytte størrelse?
Send oss først en mail om vi har størrelsen din inne, så legger vi den av til deg. Hvis vi har den fyller du ut retuskjema/angrerettskejma og legger den ved pakken og sender til adressen vår.

Hvor lang leveringstid har dere?
Normalt tar det mellom 1-4 dager før du mottar bestillingen din. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Du mottar mail med sporingsnummer med det samme vi har behandlet din bestilling.

Jeg ønsker å returnere bestillingen min, hvordan gjør jeg det?
Du har 14 dagers angrerett på alle bestillinger i nettbutikken som gjelder fra du henter ut pakken din på postkontoret. Fyll ut vedlagt angrerettskjema og returner pakken til oss. Vi gjør oppmerksom på at varen må være i samme stand som når du mottok produktet og at lappene må henge på.

Hvem betaler frakt for tilbakesending?
Ved retur dekker kjøper portokostnadene knyttet til tilbakesending så fremst at det ikke er noe galt med plagget du har fått tilsendt. Pakken er kjøperens ansvar frem til den er kommet frem til oss, vi anbefaler å sende med sporing for egen sikkerhet.

Hva skjer dersom jeg ikke henter ut pakken min på postkontoret?
Dersom du ikke henter ut pakken din innen fristen vil pakken returneres til oss og du vil belastes med et gebyr på 250kr.

Kan jeg returnere en salgsvare?
Ja, angreretten gjelder uavhengig om varene er på salg eller ikke.