Registrer Logg inn Rask levering14 dagers åpent kjøp

kundeservice

 

KONTAKT OSS

Vår kundeservice betjenes hverdager kl. 09.00-15:00. 

Dersom du lurer på noe, så send oss gjerne en mail på contact@haust.no.

Alle henvendelser besvares normalt sett innen 48 timer på hverdager. 

 

 Tlf: 986 07 370


FRAKT OG RETUR

Hva betaler jeg i frakt?
Ingenting. Vi betaler frakten. Obs: Ønsker du å returnere varen, bytte til en annen størrelse eller til en annen vare betaler du selv returen. 

Hvordan fungerer det når dere sender varer?
Når vi mottar ordren din pakkes og sendes denne i løpet av 1-3 dager. Du vil få melding på sms og mail når den har ankommet posten. Du vil også få sporingsnummer fra posten på mail som du kan følge med hvor langt den har kommet. 

Hvordan betaler jeg?
Du kan enten betale med kort med en gang, eller du kan velge faktura på mail. Faktura på mail har forfall på 14 dager.

Hva om jeg angrer meg, eller varen ikke passer?
Du har 14 dagers angrerett fra den dagen du henter ut pakken i posten. Da fyller du ut skjemaet som fulgte med pakken. Her fyller du ut hvorfor du vil bytte, legger den sammen med varen og sender den tilbake til oss på Haust sin adresse. Returen må kunden betale selv. 

Kan jeg bytte størrelse?
Om du ønsker å bytte til en annen størrelse, må det legges inn en ny ordre på varen i ønsket størrelse. Varen i størrelsen du ikke ønsker å beholde, returnerer du til oss. Denne blir da refundert så snart vi har mottatt returen. Merk at det kan ta opptil 14 dager før beløpet har blitt returnert på din konto.

Hvor lang leveringstid har dere?
Normalt tar det mellom 1-4 dager før du mottar bestillingen din. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Du mottar mail med sporingsnummer med det samme vi har behandlet din bestilling. 

Jeg ønsker å returnere bestillingen min, hvordan gjør jeg det?
Du har 14 dagers angrerett på alle bestillinger i nettbutikken som gjelder fra du henter ut pakken din på postkontoret. Fyll ut vedlagt angrerettskjema og returner pakken til vår adresse med PostNord. Pakken må registreres i forkant på https://my.postnord.no/privat/send, velg Rema 1000 Gulskogen som utleveringssted. Lever pakken på ditt nærmeste PostNord-leveringssted. Her kan du finne ditt nærmeste sted: https://my.postnord.no/service-points?context=privat

Vi gjør oppmerksom på at varen må være i samme stand som når du mottok produktet og at lappene må henge på.

Vår adresse:

Norway Fashion Design AS

Nedre Eikervei 26

 3045 Drammen

Hvem betaler frakt for tilbakesending?
Ved retur dekker kjøper portokostnadene knyttet til tilbakesending så fremst at det ikke er noe galt med plagget du har fått tilsendt. Pakken er kjøperens ansvar frem til den er kommet frem til oss, vi anbefaler å sende med sporing for egen sikkerhet. 

Hva skjer dersom jeg ikke henter ut pakken min på postkontoret?
Dersom du ikke henter ut pakken din innen fristen vil pakken returneres til oss og du vil belastes med et gebyr på 250kr. 

Kan jeg returnere en salgsvare?
Ja, angreretten gjelder uavhengig om varene er på salg eller ikke.

 

 

14 DAGERS RETURRETT

Du har alltid 14 dagers angre/returrett når du handler hos oss. 

De 14 dagene gjelder fra den dagen du henter ut varen på posten. Kunden står selv for returkostnaden. Fyll ut returskjema som fulgte med pakken, og kryss av for hvorfor du vil sende den i retur. På den måten hjelper du oss å bli bedre til neste gang.

Hadde vi for eksempel beskrevet passformen til produktet for dårlig?
Send oss gjerne en mail på contact@haust.no at du sender oss en retur. Legg skjemaet i pakken og send den sammen med produktet til oss på adresse:
 

Norway Fashion Design AS
Nedre Eikervei 26
3045 Drammen